Гумові втулки скриплять, якщо гума вже зношена і зазор між нею і металом збільшився. Такий неприємний скрип можна чути на поношеному автопромі, купленому раніше 2000 року, а то й раніше. Ну а якщо скрегоче поліуретан, то на це є дві основні причини:

  1. Вставка внутрішня не вварена, а запресована і є можливість прокручування.
  2. Втулки з поліуретану встановлені без мастила або з його недоліком.

Опишемо ці випадки докладніше.

Найчастіше скриплять сайлентблоки у тих виробників, які роблять окремо сердечник (внутрішню втулку) і м’ясо (поліуретанову форму). І далі так виходить, що внутрішня втулка починає прокручуватися.

Поліуретан у сайлентблоці має працювати на скручування, але не прокручуватися на внутрішній втулці або всередині зовнішньої гільзи. І якщо ви поставите, наприклад, сайлентблок у задню балку, де втулки не приварені до поліматеріалу, то скрип вам забезпечений. Тому найкращий варіант уникнути скрипу в балці, не змащувати їх, а купити виріб, в якому поліуретановий матеріал вже приварений намертво до внутрішньої і зовнішньої втулки або тільки до однієї з них, якщо сайлентблок сам по собі має тільки одну з них конструкційно.

Якраз у нашій компанії «ПоліАвто» ви можете придбати «правильні деталі», де всі частини сайлентблока з’єднані, є потужні втулки, і ймовірність обриву при скручуванні мізерно мала. Крім того, наші деталі в точності відповідають оригіналу і в деяких випадках навіть перевершують якістю.

Чому поліуретанові втулки стаба почали скрипіти?

Існує думка, що мастило між стабілізатором і втулкою не потрібне, оскільки воно сприяє затриманню бруду у вузлі, відповідно прискорює знос. Але будь-якому вузлу, в якому є тертя як фактор, що посилює, потрібне мастило. Але якщо у вузлі мастила недостатньо або взагалі немає, то це призводить до скрипіння і зносу завчасно.

У цьому разі ми говоримо про стабілізатор, а він не повинен рухатися поперек або стояти на місці, під час руху стабілізації він провертається, допомагаючи утримати машину в потрібному положенні. Втулка сприяє провертанню, але утримує стабілізатор на місці, тому мастило в цьому вузлі просто необхідне.

Як вихід із ситуації, виробники гумових втулок використовують тальк, як мастильний матеріал. Але часті випадки, коли і гумові втулки скриплять і діють на нерви.

Ми, своєю чергою, для розв’язання цієї проблеми рекомендуємо використовувати звичайне силіконове мастило, а так само можна використовувати Літол або Солідол.

Поліуретанові вироби не піддаються впливу мастил нафтохімії, яка зі свого боку може просто роз’їдати гуму. Таким чином солідол або літол не зашкодить виробу, а навпаки подовжить термін служби і позбавить вас від прискіпливого скрипу.

ТОП продажів

подивитись каталог
  • TOYOTA
  • CITROEN
  • PEUGEOT
  • TOYOTA
  • MERCEDES-BENZ
Доставка від 1го дня по всій Україні
Гарантія на вироби 1 рік
Допомагаємо обрати деталь
Доступні ціни від виробника
Працюємо з 2011 року

Відгуки покупців

Ставил эти, нашёл их по совету с форума. Перепресовывал сам, как написано в инструкции. Ходят хорошо, претензий нет к ним вообще. Что была резина, что сейчас полиуретан, вообще никакой разницы.

Сергей

Купил два сайлентблока задней балки GP12524 авторитет партс на Тойоту. Исчез стук и машина стала устойчивее  чем на старых.

Paha

все супер единственное не скинули номер ттн

LiMo

відмінно

pavel

Вся задняя подвеска собрана на полиуретана от этой фирмы, и спасибо ребятам, я уже больше 4 лет езжу и рад, что всё ещё в порядке.

210

Дякую за допомогу. Спасибо

Vladimir

Як замовити?

Оберіть деталь

Скористайтеся зручним пошуком щоб відшукати деталь під свій автомобіль.

Оформіть замовлення

Додайте товар до кошика, або, замовте товар в 1 клік або подзвоніть нам телефоном для замовлення.

Заберіть на пошті

Одразу після відправки ви отримаєте трекінг номер Нової пошти.