Гумові втулки скриплять, якщо гума вже зношена і зазор між нею і металом збільшився. Такий неприємний скрип можна чути на поношеному автопромі, купленому раніше 2000 року, а то й раніше. Ну а якщо скрегоче поліуретан, то на це є дві основні причини:

  1. Вставка внутрішня не вварена, а запресована і є можливість прокручування.
  2. Втулки з поліуретану встановлені без мастила або з його недоліком.

Опишемо ці випадки докладніше.

Найчастіше скриплять сайлентблоки у тих виробників, які роблять окремо сердечник (внутрішню втулку) і м’ясо (поліуретанову форму). І далі так виходить, що внутрішня втулка починає прокручуватися.

Поліуретан у сайлентблоці має працювати на скручування, але не прокручуватися на внутрішній втулці або всередині зовнішньої гільзи. І якщо ви поставите, наприклад, сайлентблок у задню балку, де втулки не приварені до поліматеріалу, то скрип вам забезпечений. Тому найкращий варіант уникнути скрипу в балці, не змащувати їх, а купити виріб, в якому поліуретановий матеріал вже приварений намертво до внутрішньої і зовнішньої втулки або тільки до однієї з них, якщо сайлентблок сам по собі має тільки одну з них конструкційно.

Якраз у нашій компанії «ПоліАвто» ви можете придбати «правильні деталі», де всі частини сайлентблока з’єднані, є потужні втулки, і ймовірність обриву при скручуванні мізерно мала. Крім того, наші деталі в точності відповідають оригіналу і в деяких випадках навіть перевершують якістю.

Чому поліуретанові втулки стаба почали скрипіти?

Існує думка, що мастило між стабілізатором і втулкою не потрібне, оскільки воно сприяє затриманню бруду у вузлі, відповідно прискорює знос. Але будь-якому вузлу, в якому є тертя як фактор, що посилює, потрібне мастило. Але якщо у вузлі мастила недостатньо або взагалі немає, то це призводить до скрипіння і зносу завчасно.

У цьому разі ми говоримо про стабілізатор, а він не повинен рухатися поперек або стояти на місці, під час руху стабілізації він провертається, допомагаючи утримати машину в потрібному положенні. Втулка сприяє провертанню, але утримує стабілізатор на місці, тому мастило в цьому вузлі просто необхідне.

Як вихід із ситуації, виробники гумових втулок використовують тальк, як мастильний матеріал. Але часті випадки, коли і гумові втулки скриплять і діють на нерви.

Ми, своєю чергою, для розв’язання цієї проблеми рекомендуємо використовувати звичайне силіконове мастило, а так само можна використовувати Літол або Солідол.

Поліуретанові вироби не піддаються впливу мастил нафтохімії, яка зі свого боку може просто роз’їдати гуму. Таким чином солідол або літол не зашкодить виробу, а навпаки подовжить термін служби і позбавить вас від прискіпливого скрипу.

ТОП продажів

подивитись каталог
  • TOYOTA
  • CITROEN
  • PEUGEOT
  • TOYOTA
  • MERCEDES-BENZ
Доставка від 1го дня по всій Україні
Гарантія на вироби 1 рік
Допомагаємо обрати деталь
Доступні ціни від виробника
Працюємо з 2011 року

Відгуки покупців

Замовляв сайлентблоки в рульову тягу на пассат Б2. Швидка обробка, оплатив на рахунок. Товар отримав на наступний день.

Дем’ян

Встановлені вже ті, що надіслали. Нагадую машина Чері Тіго 2.4 2008 року.
Сайлентблоки правий і лівий. Що тримають редуктор повного приводу !!! Дякую, все підійшло без проблем. Гарного вам дня.

Seriy

все супер единственное не скинули номер ттн

LiMo

Сайлентблоки подошли, спасибо.

aleksandr

Товаром доволен. Окрему подяку менеджеру Андрею

Данило

Заказал на Аудюху а6 всю ходовую, доставка бесплатная как и заявлено на сайте.

Михайло

Як замовити?

Оберіть деталь

Скористайтеся зручним пошуком щоб відшукати деталь під свій автомобіль.

Оформіть замовлення

Додайте товар до кошика, або, замовте товар в 1 клік або подзвоніть нам телефоном для замовлення.

Заберіть на пошті

Одразу після відправки ви отримаєте трекінг номер Нової пошти.